اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به مناطق زلزله زده آذربایجان
 
درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 542
بازدید کل : 46846
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : NASEH

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به 10 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شهری خبر داد.

به گزارش فارس از اهر، عباس فلاحی باباجان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات زلزله زدگان که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی دولت و مجلس تسهیلات 12.5 میلیون تومانی ساخت مسکن در مناطق زلزله زده به 17.5 میلیون تومان افزایش یافته و کارمزد چهار درصد آن نیز حذف می شود.

وی افزود: به علت ساماندهی احشام روستاییان آسیب دیده با معرفی سازمان جهادکشاورزی تسهیلات لازم جهت ایجاد مکانی مناسب برای دام نیز اعطا می شود تا مقدمات لازم برای استقرار دام روستائیان زلزله زده فراهم شود.

این نماینده مجلس گفت: هم اکنون از برنامه زمان بندی عقب هستیم و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نیازمند برنامه ریزی مناسب برای تسریع در عملیات اجرایی ساختمان ها هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بازرسی از 17 هزار واحد مسکونی شهری توسط اکیپ های فنی و تخصصی آغاز شده و به زودی یک میلیون تومان وام بلاعوض در مناطق زلزله زده پرداخت می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با هر مدیر و مسئولی که در اجرای امور محوله به زلزله زدگان تعلل و کم کاری کند، برخورد جدی می کنیم.

فلاحی باباجان با دعوت مردم به صبر و بردباری گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در کم ترین زمان ممکن مشکلات زیادی که بر اثر زلزله برای مردم شریف اهر و هریس به وجود آمده است با همت مردم و مسئولان و پیگیری های لازم برطرف شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب